Hydroponika

Hydroponika

Hej, jestem Hydroponika. Mam na swoim koncie 103 odwiedzonych escape roomów. Najbardziej lubię pokoje typu Przygodowy. Zapraszam do przeglądania mojego profilu. Dodaj mnie do obserwowanych lub napisz wiadomość aby porozmawiać o escape roomach.

103 Odwiedzone

3 Planowane

Pionier

165 Punkty

150
165 pkt
225

Wszystkie opinie

Wróć do pełnej listy opinii

Escape room Wrota Czasu - Egipt
Wrota Czasu - Egipt

REWELACJA!!!!

04.12.2016 | data wizyty: 04.12.2016

Super, rewelacja, ekstra, genialnie, pomysłowo, nietuzinkowo, klimatycznie, ciekawie, intrygująco. I wiele innych pozytywnych epitetów na temat tego pokoju można by powiedzieć. Jedno jest pewne - jeśli lubisz escape roomy to na pewno musisz odwiedzić ten. Dodatkowy bonus za bardzo dobrą kawę :).

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Trudny

Escape room Joker
Joker

Super pokój

27.11.2016 | data wizyty: 26.11.2016

Bardzo gorąco polecam pokój. Super zagadki, fajny klimat, jak zwykle trzeba być bardzo spostrzegawczym. Gorąco polecam!

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Trudny

Escape room Po drugiej stronie...
Po drugiej stronie...

Fatycznie zupełnie inny escape room

20.11.2016 | data wizyty: 20.11.2016

Pomysł na pokój zdecydowanie inny niż tradycyjne escape roomy. Fajna fabuła, super przygotowane wnętrze. Fajne i interesujące zagadki. Niespodziewane zakończenie.

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni

Escape room Łowca umysłów
Łowca umysłów

Ciekawy pokój.

28.10.2016

Zagadki są wciągające, pokój dobrze zorganizowany. Ogólnie ma plus.

Ocena ogólna: 9/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 7/10

Poziom trudności: Średni

Odpowiedź firmy Dom Zagadka

Dziękujemy za Was udział w grze :-) Polecamy się gdy kolejny raz będziecie w Bydgoszczy!
Pozdrawiamy!

Escape room Arsene Lupin - X-pecja
Arsene Lupin - X-pecja

Ekstra pokój, super klimat, rewelacyjne zagadki

28.10.2016

Polecam, polecam, polecam. Bardzo mi sie podobało! Super wciągające zagadki, fajny klimat i pokój z licznymi zaskoczeniami.

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Trudny

Escape room Strych Szalonego Alchemika
Strych Szalonego Alchemika

Straszny pokój, ciekawe zagadki

28.10.2016

Pokój osadzonybw okultystycznej scenerii. Jak dla mnie, nie przyjemny klimat. Natomiast zagadki bardzo fajnie przemyślane.

Ocena ogólna: 5/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 2/10

Poziom trudności: Średni

Escape room Posterunek 13
Posterunek 13

Fajny pokój, w sam raz na początek

28.10.2016

Nie mój klimat tematyczny, ale zagadki były ciekawe.

Ocena ogólna: 6/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 4/10

Poziom trudności: Średni

Escape room Tajemnicza gra
Tajemnicza gra

świetny, klimatyczny pokój

28.10.2016 | data wizyty: 25.05.2016

Bardzo polecam tan pokój. Wystrój wnętrza przenosi graczy do czasów rodem z Sherlocka Holmesa. Poziom pokoju oceniam na średni, ale bardzo wciągający.

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni