Dwie niewiasty porwane przez kanibala muszą rozwiązać zagadki by się uwolnić... zapowiadało się ciekawie. Plusem jak i minusem pokoju jest to, że jest sporo zagadek magnetycznych, więc więcej jest szukania rozwiązania, przedmiotu, czy odpowiedniej kombinacji niż rozglądania się za kluczem czy kodem do kłódki. Wszystko zależy od tego jakie zagadki kto preferuje. Moim skromnym zdaniem przez taki wybór zagadek jest raczej mniej niż więcej, więc traci się ten efekt zagadka po zagadce szybko myślmy i idziemy dalej. Dodatkowo choć nastrój, czy zamysł pokoju jest zdecydowanie plusem, elementy zagadek powinny zostać wymienione na nowe. Jeden element szczególnie nas zdenerwował, bo nie byłyśmy zwyczajnie w stanie przeczytać rozwiązania, z uwagi na jego stan zużycia, co szczególnie utrudniło nam zabawę. Zabrakło również jakiegoś efektu wow. Komunikacja z obsługą w pokoju zostawia wiele do życzenia, ponieważ interkom w środku po prostu kiepsko działa i prosząc o pomoc po prostu nie byłyśmy w stanie zrozumieć co się do nas mówi. Myślę, że dla osób, które są wstanie przymknąć oko na takie rzeczy może to być ciekawe doświadczenie. Polecam ten pokój osobom, dla których ważniejsza jest historia i nastrój od myślenia i zagadek. Tacy z pewnością będą się dobrze bawić.
Podziel się opinią
Ocena ogólna:
7/10
Obsługa:
7/10
Klimat:
9/10
Poziom trudności:
Średni