Escape room Halloween

Halloween

22

22 opinie

|

10

Nowy Sącz: 10. miejsce

|

Małopolska: 41. miejsce

|

PL 392

Polska: 392. miejsce

|

8.3/10

Halloween to noc w której dominują duchy. Waszym zadaniem to odnalezienie sposobu na ucieczkę z pokoju pełnego zagubionych dusz . [więcej]

2-4 osoby

60' minut

Horror

doświadczeni

Fabuła pokoju

Halloween to noc w której dominują duchy. Waszym zadaniem to odnalezienie sposobu na ucieczkę z pokoju pełnego zagubionych dusz .

Dodatkowe informacje

Nie dla epileptyków

Nieodpowiednie dla osób z klaustrofobią

Bezpieczeństwo

Pełen monitoring

Pełen kontakt z mistrzem gry

Klucz bezpieczeństwa

Przycisk bezpieczeństwa

Oświetlenie awaryjne

Tylko niskie napięcie w zasięgu gracza

System awaryjnego otwierania drzwi

Adres

The Locked Room - Nowy Sącz

Galeria Sandecja, piętro 1
ul. Węgierska 170,
33-300 Nowy Sącz

Inne pokoje w tym miejscu

Cennik

89zł

Godziny otwarcia

Poniedziałek- czwartek: 15:00-21:00
Piątek: 14:00-22:00
Sobota-niedziela: 12:00-22:00

Oceń ten pokój

Musisz się zalogować, aby dodać opinię.

Zaloguj się

Oznacz pokój

Musisz się zalogować, aby oznaczyć pokój.

Zaloguj się

Oceny pokoju - 22 opinie

Ocena ogólna 8.3/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Obsługa 9.4/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Klimat 8.5/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Poziom trudności Średni

25

20

15

10

5

0

Bardzo łatwy

Łatwy

Średni

Trudny

Bardzo trudny

22 opinie

Trouble_maker
Trouble_maker

Pionier
220 pkt

139 opinii

Halloween i po halloween.

02.07.2018 | data wizyty: 30.06.2018

Trouble_maker 139 opinii

Drugi pokoj The Locked Room, ktory odwiedzilismy.

Na wstepie warto wspomniec, ze nie kwalifikowalabym tego ER jako horror. Jest troszke ciemniej i mroczniej niz w normalnym pomieszczeniu ale nie uwazam zeby ktos umieral tam ze strachu. Dlatego jesli bales sie ze horror to dla Ciebie za duzo to wg mnie spokojnie mozesz odwiedzic halloween.

Jak juz pisalam jest ciemniej, troszke mroczniej i podczas rozgrywki towarzyszy nam halloweenowy podklad muzyczny. Dlatego uwazam, ze klimat jest wyczuwalny.

W pokoju znajdziemy duzo klodek.

Podobnie jak w przypadku Swiatyni Majow, zagadki sa proste i w wiekszosci logiczne ale tutaj tez pojawily sie chwile w ktorych logiki musielismy sie troszke doszukiwac.

Podsumowujac, pokoj wg mnie jest prosty i kazdy powienien sie z niego uwolnic. Polecam na wypelnienie czasu miedzy sklepami w galerii.

Pani z obslugi bez zarzutu.

Ocena ogólna: 8/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 8/10

Poziom trudności: Łatwy

Mr.
Mr.

Przewodnik
345 pkt

215 opinii

Mr. & Mrs. z przyjaciółmi : Halloween nie takie straszne

15.07.2018 | data wizyty: 30.06.2018

Mr. 215 opinii

Niesieni optymizmem wynikającym z Świątyni Majów udaliśmy się na święto Halloween i tutaj niestety nasz
optymizm przygasł.

Zacznijmy od tego że pokój nie jest horrorem, bardziej przypomina pokój przygodowy o klimacie halloween. Wystrój jest głównie oparty na malunkach oraz nielicznych rekwizytach wewnątrz pokoju. W obecnych czasach to jednak trochę mało, owszem są pokoje minimalistyczne ale bronią się one innymi elementami rozgrywki takimi jak wymagające zagadki lub rozwinięta fabuła ale tutaj tego nie uświadczyliśmy.

Same zagadki są dosyć liniowe lecz momentami mocno naciągane jak chodzi o ich logikę ale też łatwe bo jednak udało nam się uciec w trochę ponad 20 minut. Łamigłówki głównie polegają na doszukiwaniu się kombinacji cyfr i forsowaniu kolejnych kłódek.

Obsługa tak jak w poprzednim komentarzu pisałem bardzo sympatyczna i rozmowa, zdecydowanie na plus :)

Podsumowując, pokój z gatunku tych które przy okazji można odwiedzić lecz nie należy nastawiać się na fajerwerki.

Ocena ogólna: 7/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 7/10

Poziom trudności: Łatwy

Mrs.
Mrs.

Przewodnik
380 pkt

202 opinie

Gdzie te duchy?

14.10.2018 | data wizyty: 30.06.2018

Mrs. 202 opinie

O ile w świątyni majów temat był bardzo dobrze oddany, to tutaj coś poszło nie tak. W tym pokoju na pewno nikt nie będzie się bać, a kiedy wejdziemy do środka to ciężko opisać, gdzie się znajdujemy. Trochę mebli, popisanych ścian i trochę ciemniej niż normalnie. Ale najgorsze, że coś poszło nie tak i z zagadkami. Już nie jest różnorodnie, a co więcej, coś poszło nie tak nawet z logiką. A całość opiera się na kilku kłódkach.

Pani niezmiennie bardzo miła, a ja polecam jednak wybrać się do Świątyni Majów.

Ocena ogólna: 7/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 6/10

Poziom trudności: Łatwy

KovaK
KovaK

Pionier
210 pkt

100 opinii

Helolin...

26.07.2018 | data wizyty: 30.06.2018

KovaK 100 opinii

Po calkiem milej przygodzie jaka byli Aztekowie, udalismy sie od razu do tego pokoju.

Pokoj nie nalezy do horroru ani thrilleru. Wlasciwie to powinna byc kategoria - klimat halloween.

Niestety zagadki polegaja tylko i wylacznie na forsowaniu kolejnych klodek szyframi znalezionymi i wykminionymi.
Logika tez niestety kuleje w zadaniach.

Klimat - slaby. Minimalistyczne pokoje powinny nadrabiac innymi rzeczami, a tu one tez kuleja.

Pani z obslugi mila i usmiechnieta.

Pokoj - jest ok, moze byc lepiej.

Ocena ogólna: 7/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 7/10

Poziom trudności: Łatwy

Magic1317
Magic1317

Skaut
51 pkt

12 opinii

:)

06.06.2018 | data wizyty: 03.06.2018

Magic1317 12 opinii

W pokoju znajdziemy duuużo kłódek i ciekawych zagadek.Przejście do kolejnej części mega! :D Miła obsługa, polecam wszystkim ;)

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni

Whale99
Whale99

Podróżnik
46 pkt

10 opinii

Halloween w galerii ^^

06.06.2018 | data wizyty: 03.06.2018

Whale99 10 opinii

Klimatyczny mały pokoik, w którym nie brakuje różnorodnych zagadek oraz kłódek. Zakamuflowane przejście do drugiego pomieszczenia zaskakujące! :D Bardzo miła obsługa. Jak najbardziej polecam. :)

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni

Andrzej K. 16
Andrzej K. 16

Skaut
51 pkt

22 opinie

halloween

24.04.2018 | data wizyty: 17.03.2018

Andrzej K. 16 22 opinie

Wybraliśmy się do tego pokoju,ze względu na gatunek, lecz pokój wiele nie ma wspólnego z horrorem. Pokój ciekawy chociaż nie jest strasznym pokojem, fajne zagadki,dużo kłodek, bardzo mila obsluga wiec ogólnie polecam :)

Ocena ogólna: 9/10

Obsługa: 9/10

Klimat: 9/10

Poziom trudności: Łatwy

Asia S. 14
Asia S. 14

Podróżnik
28 pkt

14 opinii

super

13.05.2018 | data wizyty: 14.04.2018

Asia S. 14 14 opinii

pokój bardzo fajny,klimatyczny,zagadaki łatwe chociaż w pewnych chwilach trzeba pomyśleć ;) wystrój pokoju jest jego największym plusem :) obsługa bardzo miła :) jedyny minus dla mnie to to iż gatunek pokoju jest wpisany jako horror a dla mnie raczej horrorem nie był.. mało straszny liczyłam na większe emocje ale ogólnie podobał mi się :)

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni

Saszka
Saszka

Podróżnik
47 pkt

11 opinii

Maly pokój w centrum galerii

04.06.2018 | data wizyty: 03.06.2018

Saszka 11 opinii

Mały pokój w którym miesci sie max 5 osobowa grupa zeby sie nie pozabijac. Duzo kłódek duzo kodow fajny klimat. W drugim pomieszczeniu spodziewalismy sie wiecej atrakcji niestety byly tylko dwie. Jak na tak zagospodarowane miejsce odczucia bardzo pozytywne 😊 Polecam

Ocena ogólna: 9/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 9/10

Poziom trudności: Łatwy

olka27
olka27

Świeżak
19 pkt

4 opinie

Tajemnicza plansza ouija

09.03.2018 | data wizyty: 09.03.2018

olka27 4 opinie

Hallowen oceniam jako ciekawy pokój. Nawiązanie do kilku klasyków z horroru oraz przejście do drugiego pomieszczenia oceniam na 5 z plusem.Ciekawe zagadki lecz trzeba troche pomyśleć.Obsługa jak zawsze miła i uśmiechnięta. Polecam każdemu

Ocena ogólna: 10/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 10/10

Poziom trudności: Średni

Pokaż następne

Pokoje z filmowym klimatem

Escape roomy, w których poczujesz się jak bohater filmu

Historia pokojami pisana

Przeżyj fantastyczne historie ze swoimi znajomymi