WydostanSie Escape Rooms

WydostanSie Escape Rooms

Partner Lockme

63

63 opinie

|

PL 69

Polska: 69. miejsce

|

9.7/10

Firma WydostanSie Escape Rooms posiada 7 pokoi. By je odwiedzić potrzebujesz 435 minut. https://www.youtube.com/watch?v... [więcej]

7 7 pokoi

3 3 oddziały

Opis firmy

Firma WydostanSie Escape Rooms posiada 7 pokoi. By je odwiedzić potrzebujesz 435 minut.
https://www.youtube.com/watch?v=0SLKmT1T2Ms

Adres oddziału Kraków (Polska)

Kraków

ul. Długa 30
31-146 Kraków

Pokoje dostępne w oddziale Kraków

Adres oddziału Rzeszów Plac Wolności (Polska)

Rzeszów Plac Wolności

Plac Wolności 2
Rzeszów

Pokoje dostępne w oddziale Rzeszów Plac Wolności

Zamknięte pokoje w oddziale Rzeszów Plac Wolności

Adres oddziału Rzeszów Zygmuntowska (Polska)

Rzeszów Zygmuntowska

Zygmuntowska 1, Rzeszów

Pokoje dostępne w oddziale Rzeszów Zygmuntowska

Ostatnie opinie

info.leoneventi
info.leoneventi

Świeżak
20 pkt

5 opinii

Nice

30.06.2020 | data wizyty: 28.06.2020

info.leoneventi 5 opinii

As traveling around Poland we decided to stop by Rzeszów and join the best rated ER on Lockme: The Count Dracula.
The room is acceptable.
We found frustrating the fact that puzzle are not linear and sometime little bit too complicated.
However the service was good and we had good time.

zgłoś komentarz

Ocena ogólna: 7/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 7/10

Poziom trudności: Trudny

adamczykmariola257
adamczykmariola257

Świeżak
22 pkt

12 opinii

zwykli śmiertelnicy

15.06.2020 | data wizyty: 13.06.2020

adamczykmariola257 12 opinii

Pokój ciekawy, ale posiada sporo niedociągnięć - nie ukrywam, że po ocenie na lock me spodziewaliśmy się czegoś bardziej wow. Jednak pokój wg nas miał sporo nieścisłości, sporo rzeczy było niezbyt logicznych, nawet jak na pokój, który nie jest liniowy... Koniec końców jednak udało się nam wyjść, pomimo lekko doliczonego czasu i wielu podpowiedzi. (:
Ukłon w stronę prowadzącego, że pozwolił nam wejść z czworonogiem, jako że byliśmy przejazdem, nie mieliśmy go gdzie zostawić. Mimo wszystko jednak powinien był Pan bardziej być zainteresowany naszą rozgrywką, a nie gdy pytamy o podpowiedź, pytać nas, co udało się nam zrobić do tej pory... Trochę niesmak pozostał.

zgłoś komentarz

Ocena ogólna: 7/10

Obsługa: 7/10

Klimat: 8/10

Poziom trudności: Trudny

Włóczykij
Włóczykij

Globtroter
233 pkt

188 opinii

Pierwsze muzeum, do którego wybrałam się tak ochoczo!

21.03.2020 | data wizyty: 22.02.2020

Włóczykij 188 opinii

Do muzeów raczej zbyt często nie chodzimy, ale muszę przyznać, że muzeum tortur nas zaintrygowało. Zafascynowani średniowiecznymi maszynami nawet nie zwróciliśmy uwagi na szybko upływający czas. Nagle... zgasło światło. Jedno z nas zginęło i znalazło się w miejscu, w którym nikt nie chciałby się znaleźć... Niesamowite krzyki, a chwilę później... głucha cisza. Czyżby muzeum poza godzinami otwarcia nie było już tylko muzeum? Zrozumieliśmy, że żarty się skończyły. Albo będziemy współpracować i wyjdziemy stąd razem, albo wszyscy zostaniemy tu na zawsze...

Dobra, koniec ściemniania ;) W rzeczywistości nie było wcale strasznie. I tej atmosfery niepewności i strachu zdecydowanie mi zabrakło. Było kilka elementów i rekwizytów nawiązujących do torturowania, ale na tym klimat się właściwie kończył. Również rozmowy zza ściany nie pomagały wczuć się w sytuację i miejsce, w którym się znaleźliśmy.

Pokój liniowy, więc polecam 2-3 osobom. Zagadki łatwe i logiczne. Do jednego elementu można się trochę przyczepić, bo znak klucza zazwyczaj odbierany jest jako zagadka, a nie scenografia, więc można powiedzieć, że trochę wprowadza w błąd.

Dla rozpoczynających swoją przygodę i tych, którzy jeszcze nie odwiedzili zbyt wielu ER, pokój jest ok, w bardziej doświadczonych uciekinierach pozostawia znaczny niedosyt.
Myślę, że moje wrażenia najlepiej opisuje szóstka ("ten pokój był w porządku - to był miło spędzony czas, ale oczekiwaliśmy czegoś więcej") i taką też ocenę ogólną zostawiam.

Na koniec jeszcze kilka słów o największym plusie tego pokoju, czyli obsłudze. Wojtek (o ile dobrze zapamiętałam imię), to sympatyczny, przyjazny i chętny do rozmów Mistrz Gry.

Będąc przy ostatniej opinii pokojów od firmy WydostanSie chciałabym również jeszcze raz bardzo podziękować Właścicielowi za dostosowanie do nas godzin rozgrywek, dzięki czemu mogliśmy jednego dnia odwiedzić wszystkie pokoje na Podkarpaciu.

Ocena ogólna: 6/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 6/10

Poziom trudności: Łatwy

Włóczykij
Włóczykij

Globtroter
233 pkt

188 opinii

Nie taki przebiegły ten pan komendancik...

21.03.2020 | data wizyty: 22.02.2020

Włóczykij 188 opinii

Jako agenci wywiadu wojskowego przyjechaliśmy do Rzeszowa, by wykonać specjalną misję. Po przybyciu do bazy poinformowano nas, że losy jednego z tutejszych zabytkowych budynków są zagrożone. Schemat działania był zatem prosty- włamujemy się do biura komendanta, rozgryzamy jego plan, a następnie niepostrzeżenie wychodzimy.

Po drodze czekało na nas wiele kłódek do otwarcia, różne logiczne zagadki do rozwiązania, trochę zadań manualnych i zręcznościowych do wykonania, a i garstki elektroniki nie zabrakło.
Dość łatwo i sprawnie rozszyfrowaliśmy zamiary komendanta i opuściliśmy jego biuro, tym samym ratując zabytkowy budynek, a przy okazji zdobywając doświadczenie i przeżywając świetną przygodę.

Pokój jest ciekawy i klimatyczny, myślę, że przypadnie do gustu każdemu, a szczególnie wielbicielom militarnej tematyki.

Dla obsługi ponownie zostawiam 10 gwiazdek- za profesjonalizm, uśmiech i rozmowę.

Ocena ogólna: 8/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 8/10

Poziom trudności: Łatwy

Włóczykij
Włóczykij

Globtroter
233 pkt

188 opinii

Przygoda w Czarnej Dziurze

16.03.2020 | data wizyty: 22.02.2020

Włóczykij 188 opinii

Opuściliśmy Chatę Wiedźmy, ale nie nacieszyliśmy się długo wolnością, bo chwilę później trafiliśmy w jakieś dziwne, ciemne, (pozornie) puste miejsce.

Byliśmy we czwórkę i nie da się ukryć, że było ciasno, często ktoś stał, czekając, aż inni rozwiążą zagadkę, a czasem nawet nie wiedział, co robi druga osoba, bo było zbyt ciemno. Dlatego już na początku zaznaczę, że pokój polecam 2, maksymalnie 3 uciekinierom, po pierwsze ze względu na ograniczoną przestrzeń (pomieszczenie nie jest duże), po drugie- liniowość zagadek (żeby nikt nie musiał się nudzić i mógł brać aktywny udział w rozwiązywaniu zadań), a po trzecie- małą ilość światła (może ewentualnie dodatkowa latarka przy większej liczbie graczy, żeby nie trzeba było chodzić gęsiego za światłem? ;)).

Ze względu na mrok, trudno napisać coś więcej o wystroju. Ale klimat jest. Na początku czuliśmy się jakbyśmy byli w czarnej du... ;) W sumie niewiele się myliliśmy, bo byliśmy w końcu w czarnej dziurze.

Trzeba przyznać, że niektóre zagadki są wymagające i złożone, a wszechobecna ciemność nie ułatwia wykonania zadań. Oprócz logicznego myślenia przyda się również umiejętność współpracy, łączenie faktów, spostrzegawczość i trochę cierpliwości.

Może dlatego, że znów poległa nasza spostrzegawczość, a może przez brak latarki, która powinna być od samego początku, a niestety ktoś zapomniał jej włożyć w odpowiednie miejsce (zdarza się nawet najlepszym i wcale nie mamy tego za złe), straciliśmy dużo czasu na pierwszej zagadce i potem musieliśmy się wyścigować z czasem. Mimo to, pod względem zagadek, pokój podobał mi się najbardziej ze wszystkich czterech w tej firmie.

Twórcy "Czarnej Dziury" pokazali, że bez nakładu większych środków finansowych można zbudować ciekawy klimat i w stosunkowo małej przestrzeni ukryć wiele zagadek. Grunt to mieć dobry pomysł i umiejętnie go zrealizować.

Obsługa ponownie świetnie się spisała, nie dawała konkretnej podpowiedzi, ale naprowadzała na dobry trop i pomogła nam opuścić tę czarną, choć w gruncie rzeczy całkiem fajną, dziurę.

Ocena ogólna: 8/10

Obsługa: 10/10

Klimat: 8/10

Poziom trudności: Średni