Escape Room Szeol - Schron Ostateczny

Szeol - Schron Ostateczny

Lockme Partner

Napięcia pomiędzy supermocarstwami narosły do tego stopnia, że w końcu ktoś nacisnął duży, czerwony przycisk i głowice nuklearne poleciały w kierunku USA, Ro... [więcej]

26

26 Bewertungen

|

34

Poznań: 34. Platz

|

Wielkopolskie: 36. Platz

|

PL 255

Polen: 255. Platz

|

8.6/10

2-5 Spieler

90' Minuten

Abenteuer

mittel

Fabel

Napięcia pomiędzy supermocarstwami narosły do tego stopnia, że w końcu ktoś nacisnął duży, czerwony przycisk i głowice nuklearne poleciały w kierunku USA, Rosji i Chin. Wy, jako zwyczajni mieszkańcy usłyszeliście tylko dźwięk syren alarmowych i komunikat "Uwaga! Wszyscy do schronu!". Skierowaliście się więc do najbliższego schronienia i tam, pod ziemią, oczekiwaliście nadejścia bezpieczniejszych czasów przez kilkanaście lat.

W podziemnym letargu mijają wam lata, a systemy w waszym schronie coraz częściej doznają awarii. Części zapasowe kończą się w błyskawicznie, a wy myślicie tylko o najgorszym. Jedyną nadzieją jest dla was ucieczka z tonącego okrętu i udanie się do „Szeolu – Schronu Ostatecznego”, o którym słyszeliście co jakiś czas w transmisjach radiowych pod ziemią.

Zbieracie więc resztki sprzętu, wdziewacie kombinezony antyradiacyjne i ruszacie na powierzchnię – w poszukiwaniu mitycznego Szeolu. Miejsca, które pozwoli wam stać się mieszkańcami nowego, wspaniałego świata.

Do pokoju wpuszczamy graczy od 14 roku życia.

Raum buchen

Raum buchen

Zusätzliche Information

Spiel auf Englisch verfügbar

Kartenzahlung möglich

Sicherheit

Überwachungskamera

Ständiger Kontakt mit dem Game Master

Sicherheitsbutton

Notbeleuchtung

Nur Niedervolt eingesetzt

Türöffnung-Sicherheitssystem

Adresse

The Bunkier Escape Rooms - The Bunkier

ul. Taczaka 10, wejście od Kościuszki 68 (w głąb uliczki, po lewej stronie)

Andere Räume an diesem Ort

Preisliste

100 zł - od poniedziałku do czwartku
120 zł - od piątku do niedzieli

Öffnungszeiten

11-23 - od poniedziałku do piątku
12.45-23 - od soboty do niedzieli

Inhaber

The Bunkier Jakub Tachasiuk
Taczaka 10
61-818 Poznań
St-ID: 5552068872

Spielordnung

Spielordnung

Raum buchen

Buche und bezahle schnell via Lockme

Raum bewerten

Du musst angemeldet sein, um Bewertungen schreiben zu können.

Anmelden

Raum markieren

Du musst angemeldet sein, um den Raum zu markieren.

Anmelden

Raumstatistiken - 26 Bewertungen

Allgemeine Note 8.6/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Game Master 9.1/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Klima 9.6/10

25

20

15

10

5

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Schwierigkeitsgrad Mittel

25

20

15

10

5

0

Sehr leicht

Leicht

Mittel

Schwer

Sehr schwer

26 Bewertungen

LockMe
LockMe

Reiseführer
480 Pkt

328 Bewertungen

Zawsze Nuka Cola!

15.03.18 | Besuchsdatum: 11.02.18

Lockme-Bewertung

LockMe 328 Bewertungen

Choć klimaty post-apokaliptyczne nie należą do naszych ulubionych, to zabawa w Szeolu była świetna. Liczne smaczki nawiązujące do popularnych tytułów z tego nurtu sprawiły, że nawet my się nie raz uśmiechnęliśmy.

Wystrój nawiązujący do post-nuklearnego bunkra w prawdziwym bunkrze. Co tu mówić więcej? Jest to po prostu dobry temat w idealnym do tego miejscu.

Same zagadki są bardzo spójne i dobrze oddają klimat mrocznej przyszłości. Tu nie będzie liczenia kolorowych motylków na ścianie, tu trzeba radzić sobie z zadanymi problemami tym, co jest dostępne.

Bardzo dobry punkt na mapie Poznania. Polecamy!

Facebookbild
(hier klicken, um Fotos auf Facebook anzuzeigen)

Schwierigkeitsgrad: Mittel

betzik / Stynki Runners
betzik / Stynki Runners

Pfadfinder
76 Pkt

23 Bewertungen

Szeol odnaleziony #10

20.07.19 | Besuchsdatum: 18.06.19

Glaubwürdige Bewertung

betzik / Stynki Runners 23 Bewertungen

Lokalizacja w starym schronie powoduje, że w odpowiedni nastrój wkręcamy się, zanim obsługa zdąży wprowadzić nas w scenariusz. Pokój od samego początku wymaga sporej współpracy i to od nas zależy, jak szybko wszyscy z ekipy poczują się bardziej swobodnie. Spójna historia i doskonale wpisane w klimat zagadki, to zdecydowanie mocne strony tego pokoju. Kilka rozwiązań bardzo oryginalnych. Wystrój i zgromadzone rekwizyty sprawiają, że jest to pozycja obowiązkowa dla fanów nurtu post-apokaliptycznego. Klimat w zasadzie broni się sam, bowiem jak lepiej oddać charakter schronu, niż w prawdziwym bunkrze. Obsługa stanęła na wysokości zadania, dodatkowo poświęcając nam sporo czasu na pogawędkę po skończonej zabawie.

Allgemeine Note: 9/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Karen StynkiRunners
Karen StynkiRunners

Pfadfinder
71 Pkt

25 Bewertungen

#10

20.06.19 | Besuchsdatum: 20.06.19

Karen StynkiRunners 25 Bewertungen

Schron w schronie. Idealne miejsce dla tego ER.

Ciekawa fabuła i jeszcze ciekawsze rekwizyty! Mieliśmy pewne „zawieszenia” przy rozwiązywaniu zagadek, ale obsługa pomogła nam się szybko z nimi uporać. Okazuje się, że jednak najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze ;). Sporo ciekawych zadań. Jest to pokój, w którym zdecydowanie nie można się nudzić.

Poszliśmy we 3 osoby. I uważam, że to optymalna ilość „graczy” do tego ER.

Allgemeine Note: 9/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Paweł Prugar
Paweł Prugar

Pfadfinder
75 Pkt

45 Bewertungen

Uwaga na potwory!

19.05.19 | Besuchsdatum: 19.05.19

Paweł Prugar 45 Bewertungen

Szeol to przygoda, która przypadnie do gustu największym fanom ER. Zabawa z każdą chwilą się rozkręca i robi się coraz bardziej ciekawa. Po pierwsze pokój stawia bardzo na współpracę, która jest niezbędna już na samym początku rozgrywki. Klimat odpowiedni, fajne rekwizyty, jednak raczej tylko do pooglądania. Bardzo spójna historia i pomysłowe połączenie elektroniki ze standardowymi kłódkami. Myślę, że grupa 3-4 osobowa będzie się tam dobrze czuć. Gorąco polecam.

Allgemeine Note: 10/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Jakub Grabowski
Jakub Grabowski

Neuling
21 Pkt

10 Bewertungen

Bardzo ciekawy pokój 🙂

21.06.19 | Besuchsdatum: 21.06.19

Jakub Grabowski 10 Bewertungen

Pokój byl bardzo przyjemny. Zagadki nie takie oczywiste jakby się wydawało i raczej rzadko spotykane, co oczywiście na plus. Kontakt z mistrzem gry byl bezproblemowy. Wystroj pokoju byl idealnie dopasowany do klimatu i teamtu pokoju. (Szczegolnie sie spodoba to graczom gry fallout). Juz przed wejsciem do pokoju czuc klimat poniewaz sam budynek jest schronem. Jedyny problem jaki napotkalismy na drodze to ostatnia kłódka, ktora w nie do końca jasny sposob byla zwiazana z zagadką. Uwazam ze pokoj byl pokojem trudnym, ale nie nie do przejścia. Osobiscie bardzo polecam 😊

Allgemeine Note: 9/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Schwer

AraS12
AraS12

Pfadfinder
67 Pkt

28 Bewertungen

Szeol, a potem do klubu :)

07.05.19 | Besuchsdatum: 03.05.19

AraS12 28 Bewertungen

Pokój fenomenalny, nawiązujący tematyką i wystrojem do budynku, w którym się znajduje. Zagadki zarówno elektroniczne jak i kłódki nie pozwalają na nudę, a mimo, że byliśmy w pięciu każdy miał co robić. Mistrz gry bardzo profesjonalny i czujny, a także sympatyczny. Z niektórymi rozwiązaniami spotkaliśmy się po raz pierwszy i były bardzo ciekawe :) Polecam każdemu! A w weekend po udanym pobycie w Szeolu można wpaść piętro niżej do klubu :)

Allgemeine Note: 10/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Zuzanna Q
Zuzanna Q

Navigator
100 Pkt

14 Bewertungen

W schronie najbezpieczniej ?

06.05.19 | Besuchsdatum: 03.05.19

Zuzanna Q 14 Bewertungen

Niesamowite przeżycie!

Chyba po raz pierwszy spotkaliśmy się z tym, że tematyka pokoju była dobrana do budynku, w którym się znajduje. I to robi robotę. Dzięki temu w klimat schronu możemy się wczuć już przed faktyczną zabawą.

Pokój zaaranżowany świetnie, zagadki są logiczne i spójne. Byliśmy pięcioosobową grupą i każdy miał co robić.
Mistrz gry sympatyczny, poświęcił Nam czas na rozmowę zarówno przed jak i po rozgrywce.

Nie mogę się doczekać odwiedzenia pozostałych pokoi i z niecierpliwością czekam na otwarcie Zewu :)

Jak najbardziej polecam !

Allgemeine Note: 10/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Katarzyna R. 6
Katarzyna R. 6

Wanderer
35 Pkt

3 Bewertungen

Fajny klimat, ale pokoj był prosty i niedopracowany

16.07.19 | Besuchsdatum: 14.07.19

Glaubwürdige Bewertung

Katarzyna R. 6 3 Bewertungen

Do pokoju poszliśmy w 5 osob. Dwie doświadczone i 3 idące pierwszy raz. Zagadki były logiczne i czasami podpowiedzi pt ,,tu wpisz kod ktory znajdziesz tu''. Niestety pani obslugująca bardzo chciała iść do domu i podpowiedzi sypały się bez jakiegokolwiek zapytania. [spojler] przeszlismy w 3 minuty.... Teoretycznie mieliśmy mieć 90 minut i tak wyszliśmy po 60...pozostał niedosyt

Allgemeine Note: 5/10

Game Master: 2/10

Klima: 7/10

Schwierigkeitsgrad: Leicht

Justek
Justek

Pfadfinder
65 Pkt

43 Bewertungen

Apokalipsa!

21.01.19 | Besuchsdatum: 20.01.19

Justek 43 Bewertungen

Po Escape Roomach chodzimy już trochę czasu, ale sytuacja, która spotkała nas w Szeolu była bardzo niecodzienna - niestety w negatywnym tego słowa znaczeniu. Nie oznacza to, że cały pokój był kiepski, bo były wspaniałe elementy i rozwiązania, z którymi również spotkaliśmy się w pokoju po raz pierwszy. Ale od początku...

Zachwyceni wizytą w "Zaginionym oficerze" - jakże niedocenionym w poznańskim rankingu ER - postanowiliśmy odwiedzić również Szeol. Nie mieliśmy wielkich oczekiwań, ale pamiętając jak pozytywnie zaskoczył nas wspomniany wcześniej oficer po cichu liczyliśmy na fajną dawkę adrenaliny i przede wszystkim dobrą zabawę.

Osoby, które odwiedziły wcześniej The Bunkier wiedzą, że cała otoczka miejsca gry jest idealnie współgrająca z tematyką pokoju. Wchodzimy na górę i zaczynamy zabawę! Standardowy wstęp, objaśnienie zasad - co wolno, czego nie. Słyszymy "Mało kto znajduje Szeol. Pokój jest trudny" - wyzwanie, lubimy to! Na początku dowiadujemy się, że pokój ma kłódki, ale też jest tam sporo elektryki. Super! Wchodzimy!

Na początku gra toczyła się bez niespodzianek - pierwsze zagadki rozwiązane, wszystko super. Napotkaliśmy problem z jedną z kłódek. Jedna próba, druga, trzecia, czwarta, różne kombinacje kodu - bez powodzenia. Prosimy o podpowiedź. Otrzymujemy ją i szybko dochodzimy do wniosku, że jesteśmy na dobrym tropie i wg nas kłódka powinna być już otwarta. Komunikujemy się z prowadzącym, podajemy kod, który uznajemy za prawidłowy i informujemy, że nie działa. "Ok, zaraz przyjdę" - słyszymy. Przychodzi prowadzący, próbuje otworzyć kłódkę, ale również bez powodzenia. "Bo to jest nowa kłódka" - mówi - "Ale spokojnie, jak to nie zadziała mam na to inny sposób". Próba "rozwiązania" w inny sposób również nie przyniosła pozytywnego rezultatu. Ostatecznie drzwi musiały być otwarte na siłę poprzez szarpnięcie, z pominięciem trzech zagadek na wspomnianą elektrykę, które ze względu na niemożliwą do otworzenia kłódkę nie mogły zostać rozwiązane. Podsumowując - najlepsze w naszej opinii zagadki na elektrykę nie zostały rozwiązane. Szkoda, że stało się to na pierwszym etapie gry, bo dość mocno zgasiło to nasz entuzjazm. Ale nic, lecimy dalej!

A dalej na szczęście było już lepiej. Zagadek dużo, ale nie wszystkie do końca logiczne. Po rozgrywce doszliśmy do wniosku, że pokój może jest nie tyle trudny, co bardziej nielogiczny. Odgadując 4-cyfrowy szyfr mamy 3 miejsca, gdzie możemy go wklepać i oczywiście próbujemy w każdym - działa tylko w jednym.

W końcowym etapie rozgrywki zaczęło się robić interesująco. Po raz pierwszy spotkaliśmy się z rzeczywistym, fizycznym wykorzystaniem [spojler]! Dodatkowo brawo dla The Bunkier za ostatni etap gry i rewelacyjne [spojler].

Potencjał ogromny, tematyka niecodzienna, w naszej ocenie bardzo atrakcyjna. Klimat postapokaliptyczny oddany w 100%, nie tylko dzięki otoczeniu, ale także w samym pokoju - pod tym względem super. Powierzchnia pokoju bardzo duża z wieloma możliwościami, a wykorzystana została... Średnio. Są świetne rozwiązania, niespotykane pomysły, ale pokój wymaga dopracowania. Przede wszystkim ta felerna kłódka.

Mimo wszystko dziękujemy za zabawę, bo o to przede wszystkim chodziło!

Allgemeine Note: 7/10

Game Master: 8/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Agnieszka Ś. 3
Agnieszka Ś. 3

Wanderer
35 Pkt

11 Bewertungen

Apokalipsa

19.01.19 | Besuchsdatum: 17.01.19

Agnieszka Ś. 3 11 Bewertungen

Wystrój pokoju jak najbardziej pasujący do klimatu. Zagadki ciekawe, choć przy niektórych trzeba wykazać się spostregawczością. Pokój ciekawy lecz poczuliśmy lekki niedosyt, czegoś w nim brakowało aby zrobił na nas lepsze wrażenie. Pan z obsługi miły i pomocny :D

Allgemeine Note: 8/10

Game Master: 10/10

Klima: 10/10

Schwierigkeitsgrad: Mittel

Weiter anzeigen

Räume mit Filmenstimmung

Escape Rooms, in denen du dich so wie ein Superheld fühlen kannst

Räume, die Schüttelfrost erregen

Wähle ein Spiel mit Thriller- oder Horrostimmung