Atomowy okręt podwodny Czerwony Październik zerwał komunikację z resztą radzieckiej floty i zmierza na zachód. Dowództwo układu warszawskiego uważa że Kapitan Marko Ramius oszalał i chce rozpętać trzecią wojnę światową. Jako członkowie załogi Gieorgija Żukowa zostajecie wysłani w pościg za przeciwnikiem. Czy uda wam się odnaleźć i zatopić Czerwony Październik zanim zdąży zmieść wschodnie wybrzeże USA?
Pełen elektroniki pokój zbudowany wokół autorskiego symulatora okrętu podwodnego. Obsługujcie radio silniki, stery, sonar i torpedy. W przypadku trafienia naprawiajcie uszkodzone elementy okrętu. Zagadki są trudne a wskazówki są w formie technicznej instrukcji do każdego ze stanowisk.
Pokój wymaga skupienia i koncentracji na szczegółach. Sugerujemy raczej dla drużyn 5 osobowych niż 3 osobowych.
Oj trudny...jak to w space quest. Ale trzeba przyznać, że robią fantastyczną robotę. Jakość wykonania, poziom trudności i sama fabuła pokoju nie pozwala dać niższej oceny niż 10. Nie każdemu może podpasować. My mieliśmy mnóstwo frajdy i udało się wykonać zadanie tuż przed końcem. Polecam każdemu, kto lubi nieszablonowe projekty pokoi.
Allgemeine Note: 9/10
Game Master: 10/10
Klima: 10/10
Schwierigkeitsgrad: Sehr schwer